tråååkigt i skolan

Hejheej! Jag har grymt tråkigt, sitter i skolan och nästa lektion börjar inte förän 14:30 lite segt :P
Har inte skrivit sen söndags heller men har haft fullt upp med att vara ute och gå och kollat på fångaren på fortet haha :P
Men igår var jag med Malin och Linn, vi åt middag tillsammans på thaien på ljusterö :p fast jag åt kycklingsallad..:P Såå intressant att veta heh
Har faktiskt inte så mycket att säga vilket jag typ aldrig har..:p
kanske blir mer att skriva i helgen eller nåt :)

Blir ni aldrig irriterad nångång så umgås med Linda för hon går en på nerverna, hon ska jämt hålla på dricka sitt jävla vatten och slurpa i örat och försöka hälla på en.. XD
Då var det sagt :)

Nu ska jag hitta på nåt :p

<33


 Linda, världens sötaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0