Rubrik

Till Mikaela: Jag har ingen aning faktiskt om Linda har en blogg :P

Hallå! Sitter i plugget, lite seg.. Men nu har min data hemma gått sönder igen så då har jag tid att sitta lite nu i skolan så på ett sätt e det ju bra :P 

Måste berätta vad som hände i skolan i måndags :P Det började på morgonen då jag mådde skit illa men tänkte inte mer på det och sen när vi började första lektionen så började jag skaka och få skit ont i magen och visste inte alls vart jag skulle ta vägen. Sen när lektionen äntligen e slut så springer jag till våran avdelning och känner att jag ska spy men det hände inget och precis när jag ska knacka på lärararummet för att säga att vill åka hem så känner jag hur allt är på väg upp så måste springa till toan och hinner precis räcka mig till toaletten och spy och sen går jag till lärarna och ska göra ett nytt försök, då börjar stört gråta för jag hade så ont i magen.. hahah tycker det är så pinsamt och hålla på spy och gråta i skolan så var ju tvungen att berätta XD
Så var hemma igår men sen träffade jag massa kompisar på kvällen men känner att jag börjar bli förkyld nu också =/
Men ska kolla lite andras bloggar nu :P

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0