Onsdaag

Heejsan! idag är det onsdag och det visar sig vara den mest deppiga dagen just idag, jag tror jag har sett fyra personer i klassen idag som gråtit =/
Och jag börjar få typ utslag på armarna som jag brukar få pga stress, det e jävligt mycket nu i skolan och jag hinner inte med ett dugg :-s  De flesta bara klagar och suckar idag :P
Det ska bli skönt med helg snart igen i alla fall och då ska jag råplugga på söndagen så jag får lite gjort iaf :p
Igår var jag med massa vänner och umgicks med dom, det var mys :)
Så passade på att fråga Alice, Michelle, Cissi och Linn vad dom ville hitta på i helgen och alla svarade supa :D
Hah blir inte så förvånad (ta inte illa upp tjejer) Men jag e likadan, vi bor på en ö som det aldrig händer ett skit på rent ut sagt så om vi festar så händer det något iaf, jobbigt det där med bakfyllan bara :p 
 
 Men ska dra ut på och r*** nu :P

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0