Måndag

Hej där :) vad ska jag säga, det är måndag, det säger väl det mesta :p blää..
Ne men det e bara för det är första dagen på den nya veckan, man eller iaf jag vill att det ska vara helg varje dag men det skulle ju aldrig funka så kanske ska säga att jag vill ha lov, vara ledig helt enketl och inte behöva gå i skolan eller jobba fast det skulle bli jävligt tråkigt i längden i o för sig så ångrar nog det jag sa :P
hah.. E typ as trött och vet knappt vad jag pratar om, är fortfarande sjukt sliten sen helgen.. :-s

Asså jag blir så trött på det här med valen, jag vet ju inte hur det kommer bli men stod i tidningen att det kanske kommer bli omval. Man tycker ju att det borde vara över nu eller iaf jag men sen så kan inte jag så mycket om det där, jag röstade på det jag ville och mer än så orkar inte bry mig :P
Läste även att en kille från sverigedemokraterna blev knivhuggen, han överlevde men kommer förmodligen bli förlamad i ena handen..


Trött och babblig :P

just gonna stand there and watch me burn but that´s alright because I like the way it hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0