Lite prat

Hejhej! Sitter i skolan, yeeey! :p Ne men är ganska glad ändå, vi fick sluta tidigare från en lektion plus att vi fick reda på att vi inte har den letkionen imorn för vår lärare skulle bort så betyder det att vi lediga imorn eftersom vi bara har en lektion på fredagar :D

Jag har precis varit på mössprovtagning här i skolan, kollade vilken storlek man skulle ha och lite sånt..
Jag bara längtar nu tills studenten, ibland får jag jobbiga tankar om att jag skulle liksom ha gått ut i somras och hur skönt det skulle ha vart, men ändå så känns det jobbigt att lämna skolan även fast jag klagar väldigt mycket på den :P Så är ändå lite glad att jag gick om :)

Men ska snart börja nästa lektion, så kanske bäst att logga ut nu :p



Hahah jag och michelle kollade gamla bilder, hitta en otroligt gammal :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0