Lite om helgen

Heejsan! Kan ju börja med säga att det blev inga nya bilder i helgen förutom på mig själv :P
Men färgade håret igår och det blir blondare och blondare ;) Så tog lite kort på det..
För mig så har det inte hänt så värst mycket i helgen eller jag har vart med alla som druckit, själv har jag varit nykter :) Men det har varit rolig helg och ändå fått umgås med vännerna :P
Tobbe e fortfarande kvar, jag blir som ett litet barn när jag är med han, haha..
Så jag har även umgåtts med den lilla skitungen i helgen :P
Och imorn är det ju då skola, suck! Men ändå så känner jag inte alls lika mycket ångest som jag brukar göra på söndagar :)
Hah, jag & Tobbe när vi var i Åmål  i somras =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0