fredaaag

Hej.. Idag är jag nog inte världens gladaste, mitt humör är upp och ner hela tiden, började igår som jag irriterade mig på allting och sen igår när kom hem på kvällen från att varit med några kompisar så visar det sig att jag är utelåst så får sova i gäststugan för den brukar var olåst så där hade jag tur. Gaah vad det var irriterande!

Idag ska jag åka till min syrra för ska var barnvakt åt hennes barn över helgen, asså idag har jag känt ibland hur inte verkligen orkar det men sen tänker jag också skitsamma, jag gör ändå ingenting på helgerna längre känns det som, så kan lika gärna passa på att umgås med systersönerna och ställa upp för syrran.
Idag har jag ju även vart ledig från skolan och det har varit jätte skönt :)

Jag tror att jag ska ta en promenad snart och få lite luft och sen packa lite kläder :P
<33



NEW PIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0