En härlig söndag :D

Heej :) Idag är jag riktigt glad, vi har en ny data, den e perfekt :) bara det att alla bilder e ju borta och så=/ men men..:P Så har jag och mamma varit och handlat idag, jag fick en ny vinter jacka, en ny väska och två par legins (stavning?)
I helgen har det inte hänt så värst mycket eller vi söp några st i fredags, det var första gången för mig på en månad så kände av alkoholen ganska snabbt XD

Imorn är det skolfoto!! :O haha kommer se ut som jag vet inte vad som vanligt :P
men vill se så fin ut som möjligt för det e ju ändå sista skolfotot..

Nu ska jag äta kräftor =D MUMS!
<33



Fick bli en gammal bild på mig och Michelle :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0