blalalaa....

Hallåhallå! Har ju glömt att säga att som ni ser så har jag ju gjort om lite på bloggen eller snarare Linda :P, ska bara fixa en bild på headern :P

Idag har jag vart i skolan som har vart enormt tråkigt, vi var typ 10 pers från klassen som var i skolan idag för de flesta var lediga från sina lektioner ( har ju olika)  Har i alla fall bestämt att jag skiter i skolan imorn, orkar verkligen inte för vi har bara en lektion eller det har vi varje fredag men känner att imorn pallar jag fan inte..

Jag vill kunna lägga upp massa roliga bilder men har inga nya men tänkte kanske försöka ta lite bilder i helgen =) Ska även försöka övertala mamma att färga mitt hår i helgen så det blir helt blont nångång  :P

<33


Fick bli en gammal bild, Syns att jag har haft tråkigt i mina dar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0