YEEY

FREDAG! Ja nu äre fredag, så underbart, och så har jag varit hemma ifrån skolan idag så har fått sovmorgon också :D Kände att jag orkade inte åka till skolan för att vara där typ en halvtimme och sen dra men måste ändå börja skärpa mig lite med det :P

Om en halvtimme så ska jag dra till Michelle, hon har ju flyttat till ett annat hus så måste ju se hur det ser ut fast jag ska ju självklart umgås med hennes också :p tror Linn också ska dit :)
Jag har äntligen hittat kläder som jag ska ha på mig imorn när vi ska fira Cilla tack vare Alice haha <3
Men ikväll vill jag hitta på nåt skoj, men ska klä på mig andra kläder nu och göra mig i ordning lite innan jag ska till michelle:P

<33


I HAVE A DREAM AND THAT´S YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0