SöNdAg

Hejsaaan!! sitter här vid datan med färg i håret XD hah fast nu e det bara en toning för att få bort det gula, bara jag inte kommer se gråhårig ut :-s Kan kanske visa resultat sen :)

Igår var det en rolig kväll;) Jag drack upp mina öl och inte mer än så, det kändes lagom och vi dansade och hade jätte kul igår tycker i alla fall jag och jag kom inte hem så jätte sent heller så kändes bra :P
Och idag har jag varit i åkersberga med mamma, det var då vi passade på att köpa toning till håret :P
Sen har jag även kollat repris på idol och mina favoriter kom med :D Och har ju redan sagt vem som är den som mest min favorit, Olle men sen gillar jag även Linda, Elin och Jay :P

Men måste ta ut färgen nu och sen blir det filmkväll med mamma och pappa :P

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0