Söndag, blää

Hejhej.. Nu var det ett par dar sen jag skrev men har inte gjort så mkt förutom att gått i skolan men i fredags så var det ju  en jävla massa snö så våran buss kom ju aldrig så blev ingen skola :)
Sedan på kvällen så var vi några hemma hos Emma, och sen efter det så drog vi vidare och söp :P
Och igår fyllde Marcus år så vi firade honom, det var jätte kul, vi var på ett ställe som heter laggars där dom hade fixat jätte fint :) Har världens träningsvärk i benen nu  för dansade skit mycket :P
Idag ska jag åka till sollentuna för att fira min systerson Tobbe som fyller 11 år :D



Jag och jullan igår när hon var hos mig :) vem kan inte älska oss :D

Kommentarer
Postat av: juuuuuuuulia

haha yeah :D <3

2010-10-24 @ 13:10:02
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0