söndag

Hallå! Igår var vi ju ute och firade Cilla och det var typ en av de bästa kvällarna jag har vart med om, den var heeelt sjuk men så jävla rolig! :D
Jag mår dock inte så bra idag men förväntade mig inget annat :P Och dessa jävla bilder som man är med på :-s det finns en bild på mig som jag SPYR på! Jag hatar den, jag mår seriöst skit dåligt av den =/
Får hoppas på att Cilla som tog den  tar bort den! Hon svarar varken på sms eller på facebook så börjar bli lite irriterad..

Precis så här känner jag mig just nu!!!
Ne men kanske ska sluta klaga så mycket men ändåå.. Undra vad jag ska göra nu, är skit trött, har åkt buss hela dan och inte alls sovit många timmar inatt så kanske ska lägga mig i soffan och sova liten stund :P Älskar och somna i soffan framför TV; börjar även undra om jag fortfarande är påverkad för fattar typ inte ett skit om vad jag pratar om..
see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0