LÖRDAG

Hallåhallå! Jag har precis färgat håret och jag vet inte vad jag ska säga om jag tycker om det, det funkar väl iaf, kommer bild som jag nyss tog :P

Hatar att säga detta som nästan varje helg men är bakis som ett svin idag, kom hem sex i morse :-s ångest!
Och idag har jag fått frågor om jag vill supa ikväll och vet fan inte jag orkar det :P Jag har tre öl kvar från igår så kanske dricker upp dom iaf..
Får helt enkelt se hur denna kväll slutar.
I skolan igår var faktiskt riktigt intressant, det kom en kille som berättade om sin barndom och uppväxt och det var så hemskt tycker jag att jag höll själv få på tårar i ögonen och sen efter det slutade vi och då åkte jag och Cissi till täby, där vi träffade upp Linn också, jag köpte ett par nya skor för halva mitt studiebidrag :-s inte bra inte bra :P
Men är nöjd med skorna så.. :D

Här e håret nu då :p ser lite gult ut men får fixa det en annan dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0