Lill lördag :P

Ojsan nu var ett par dar sen jag skrev men har haft så sjukt mycket att göra, det e bara plugg hela tiden och jag typ bara gråter när jag är hemma och jag vet att jag måste plugga men jag vet aldrig vad jag ska börja med :-s
Jag kommer inte ihåg om jag berättade om mina utslag på armarna men det är i alla fall stress exem och det håller på att sprida sig mer och mer =/
Känner mig ganska duktig ändå, var med på idrotten idag fast jag hade min huvudvärk och hosta men jag lovar att jag kommer ha världens träningsvärk imorn, vi styrketränade och jag trodde fan jag skulle avlida men det var kul :D
Och sen gjorde jag även provet i teckenkommunikation idag även fast jag tvekade för jag trodde att jag inte kunde något men jag kände att det gick bra :)

Ne nu ska jag inte skriva så mycket mer, har försökt ringa Julia men hon svarar inte :( Så nu ska jag spela harpan som jag har blivit totalt besatt av, haha..

puss på er <33


(Skulle lägga upp en bild men nåt har muppat sig :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0