FREDAG

Hallå där! Jag får total panik! Håller nämligen på att pröva kläder till nästa helg heh, Vi ska ut och fira Cilla på krogen och e sån som måste pröva kläder långt innan hah :P Men vette fan vad jag ska ha på mig, har jätte mycket beslut ångest, jag vet bara vad jag ska ha för skor :P
Jag var hemma idag från skolan eller vissa i klassen skulle på studiebesök men jag skulle inte det denna gång för vi går i grupper i olika omgångar och har ju inge fler lektioner än en på fredagar så blev att jag e hemma :D
Och ikväll ska det bli en lugn kväll med film och massa gott :)
Men ska väl fortsätta att pröva kläder nu :)

<33




Kommentarer
Postat av: Sofia

Gjorde du helt rätt i som var hemma!

Jga har btw bajs träningsvärk sen onsdags!!!

Puss och kram gumman

2010-10-08 @ 18:02:33
URL: http://sofians.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0