Fredag :D:D:D:D

Hejhallå:) Snart ska jag och michelle på studiebesök, vi väntar bara på sandra i klassen för hon tog nämligen bilen idag så får åka med henne :) Har precis gjort ett prov och jag tror faktiskt det gck bra :)
Och sen när vi har vart på studiebesöket så har vi som jag har tjatat om ett tag nu LOOV :)

Sen har jag något att säga till en person som skriver att hon har haft  så jävla mycket problem under sina 16 år än vad andra kommer vara med i hela sitt liv. Jag kunde inte kommentera, konstigt så därför skirver jag detta på min blogg:P Men grejen e den att hon kan inte veta vad andra har varit med om så man kan tyvärr inte sitta och säga sånt där...

men nu ska vi åka :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0