En dag närmare till helgen :P

Hejsaan! Idag är jag i skolan, mår så mycket bättre nu :) Färgade håret igår och det blev bättre än vad det var innan men syns ändå inte så jätte mycket, men men :P Och löshår kommer jag inte hinna köpa men då fck jag låna löshår av min underbara söta vän Alice som e jätte gullig :) Hon är inte blond längre så det blir perfekt för då slipper jag stressa med att köpa så kan jag ha det på lördag :D

Slutade för en halvtimme sen, för nu har det blivit så att jag och Michelle har bara en lektion på både torsdagar och fredagar men det jobbiga på torsdagar är att bussen går inte förän tjugo i två så det blir att sitta vid datan och fördriva tiden som vanligt :P
Men ska väl försöka "plugga" nu :P

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0