:D

HAHAH.. Jag dör så jävla patetisk man kan vara, Bara för folk har kul och släpper loss och vågar vara den man är så är man tydligen fjortis, hmm.. menar, man lever livet en jävla gång så varför inte bara göra precis som man känner för :D Jag är 19 år om en månad och får höra i stort sett varje dag hur omogen jag är, hur barnslig jag är och allt det där och man kan absolut inte tro att jag ska fylla 19 men jag skiter it, jag skiter om andra tycker så för jag lever för mig själv och mina närmaste och inga andra som tror att dom är bäst och snyggast i världen och kallar andra för fjortisar när det verkar lite tvärtom..

hah förlåt men var verkligen tvungen att  skriva det dära :P

<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0