T.o.r.s.d.a.g

Shiieeet, det är redan fredag imorn! :o Men jag klagar inte :D
Haha, vilken jävla dag idag, jag och michelle kommer till skolan och får reda på att vi inte har våran lektion så vi kom till skolan helt i onödan så vi vände tillbaka till stationen och tog bussen hem igen.. Sedan kom Linn och Michelle hem till mig så kollade vi på film och åt popcorn :P

Helgen kommer bli som vanligt, jaa, jag ska dricka :-s :P
Men ska iaf till täby imorn med några och kolla efter maskerad kläder till nästa helg, jag ändrar mig hela tiden vad jag ska vara, blir aldrig nöjd :p får hoppas på att jag hittar någe kul imorn :D



Hitta denna bild från Robin :p Måste fan sluta dricka typ varje helg, tur att jag inte e ensam om det iaf :)
Cissi, Michelle å jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0