Onsdag 17/11

Jag vet seriöst inte om jag ska lägga ner bloggen men nää jag tror det inte det för gillar skriva av mig :)
Jag har så otroligt tråkigt just nu, sitter i skolan och nästa lektion börjar inte förän halv tre och klockan e halv elva nu liksom, lite segt kan jag ju säga.. :P
Känns lite som att den hära dan inte kommer gå snabbt, kommer inte komma hem förän halv sju :-s
gaaah vad jag hatar skolan ibalnd men kommer ju bli ännu värre sen när man ska börja jobba så försöker lära mig att inte klaga så mkt över skolan :P

Idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller år :) blir 19 så det är inget speciellt direkt men kan önska mig massa saker :D  aja.. har inte så mkt att prata om direkt :p





Mina ögon kan glittra , mina läppar kan le , men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0