Ledig idag :D

heej:D Idag är jag typ glad av nån konstig anledning, det enda jag har gjort är att varit hemma och degat i soffan :P Det har vart sjukt tråkigt men ändå skönt att vara ledig från skolan, det tackar man ju gärna inte nej till :p

Jag fyller som sagt år på onsdag och cissi fråga mig om och hur vi ska fira mig, jag svara supa hah :p Men hon tyckte vi skulle äta nåt också, kanske blir att äta på krogen, vad vet jag :P Men blev enormt taggad till helgen, det är ju maskerad fest också fast på lördan så det blir förhoppningsvis en rolig och händelserik helg :D
Jag har inte riktigt lärt mig hur man lägger in youtube klipp men sök på:  http://www.youtube.com/watch?v=SaAUYolmIuQ
Jag tycker han gjorde den så sjukt bra! :D

Och så Fyller Kusinen år idag! Så Grattis till henne :) <3

Ne men ska nog kolla på lite bloggar nu :P






Flumm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0