underbar dag

Heej! Ännu en solig och härlig dag plus att jag har varit ledig från skolan idag så har solat hela dagen :) Först hemma och sen kom Alice och hämtade så köpte vi lite läsk och drog till bolby (ett badställe) och solade där i ett par timmar, UNDERBART! :D sedan har jag bara vart hemma resten av dagen och slappat :p Men jag är så dum för skulle egentligen behövt plugga en hel del men får sån ångest om jag är inomhus när det är varmt och soligt ute..
Försökte ta massa bilder när jag och Alice satt i solen men självklart så såg man ut som en jag vet inte vad så blev inga nya bilder :p
Men nu ska jag byta om till andra kläder, ska ner till fotbollsplan och kolla när alla spelar fotboll :P


<33


Jag och Alice :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0