Söndag

Heej! :D Nu är det söndag :-s Den dagen man får värsta ångesten för det är skola imorn men som tur är så är vi lediga på torsdag och fredag så det är ju skönt :)

Igår så lyckades jag få skjuts, jag drog hem till Emma så började hon och jag förkröka lite och sen kom Linn också :P Sen blev vi hämtade av Fredde så drog vi åkte runt typ lite och sen åkte vi hem till B****n
Jag vart lagom full igår och somnade i stort sett så fort jag kom hem, och det var typ vid halv tre så det var inte så farligt ju :)
Hela dagen idag så skulle jag har egentligen ha pluggat men som vanligt så har jag skitit i det och kollat på teen mom på MTV :P Skulle bara skriva ett inlägg, nu ska jag kolla vidare på det :)

<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0