Jag e en härmapa :D

Hittade denna på Michelles blogg och cissi tog också så den så började hon tjata IGEN fast nu var det om att jag skulle göra det här.. :P

Visste du? ....


att jag vill att dagarna ska fortare till sommarlovet
att jag har fått Cissis spott i min mun
att min senaste kyss Var för två dar sen
att jag lyssnar mycket på skvaller
att jag funderar på pierca mig igen
att jag pratar jävligt mycket onödigt på fyllan
att jag inte gillar när cissi och michelle mobbar mig i skolan
att min första riktiga kyss var med en främling :p
att jag avskyr när folk snackar en massa skit
att kärlek är nog det mest komplicerade som visst men ändå underbart
att jag gillar plåga cissi
att jag alltid kommer att den jag är
att jag är förälskad i Mig själv
att sist jag grät var faktiskt ganska länge sen
att min mobiltelefon är bra att ha
att när jag vaknar på morgonen så tänker jag: okej, nu ska jag klara av den här dagen då
att innan jag går och lägger mig Så borstar jag tänderna, går på toa, tar ett glas vatten.
att jag just nu tänker på att jag vill hem och att jag snart måste gå till lektionen :-s
att imorgon kommer jag Gå igenom ännu en skoldag till
att jag hoppas att jag kommer klara skolan och att jag kommer kunna sluta röka
att jag verkligen vill göra huuuur mkt som heeelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0