Freeedaaag!

Haaallloj! Härligt med fredag säger jag bara :) speciellt när man är ledig, jag har verkligen legat och slappat hela dagen förutom när jag gick ner till hamnen som är ungefär fem min ifrån där jag bor och såg kungen och Drottningen :D hahah tänka sig att dom kom till Ljusterö, men det var lite kul faktiskt. Men jag fick ingen bra bild, =/
Och vad man ska göra ikv, har jag inte den blekaste om ,det tar jag som det kommer, är trött på att planera och såna saker plus att jag är inte på humör för så jätte mycket just nu, och så är det bara..
Men ska kolla på that 70´s show (hur det nu stavas) :p



Det får bli en nytagen bild på mig och Alice
istället för kungaparet men det är ju typ
samma sak i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Alice

livsglädje..!

Ett väldigt fint kunga par.! <3:P

2010-05-29 @ 16:49:39
URL: http://alicefrnck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0