En solig måndag

Hejhej! Ännu en varm och härlig dag idag :P Synd bara att man gick i den förbannade skolan! Men spelade kubb med några i klassen så det var skoj :)
Jag är så sjukt jävla trött, somna ännu en gång på lektionen idag, det var den sista men vi hade körkorts teori :-s
Menar bara att ibland så orkar man verkligen inte sitta och lyssna på nåt så ointressant i två timmar.
Jag har iaf vart duktig och pluggat, jag blev nyss klar fast det är ganska sjukt vad seg jag är, jag har hållit på med EN uppgift nu i två timmar :-s Min lärare kommer förmodligen klaga som vanligt, för jag har inte skrivit så mycket. Och varför det tar så lång tid är just för att jag har svår läsförståelse så tar lite tid för mig att förstå texter :P
Nu ska jag kolla på TV och bara ta det lugnt och ta ett stort glas vatten för är väldigt törstig :P

bye bye! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0