Mår inge bra :-s

Heejsan! Snacka om att jag är bakis, har inte vart så bakis som nu på länge, längee..
Jag ville ju supa igår och det fick jag också, fick en rejäl men en rolig fylla :P
Men vakna i morse med VÄRLDENS huvudvärk och det värsta av allt var att jag låg i soffan och kollade på tv och mådde illa men så känner jag bara hur allt typ e på väg att komma upp, jag hinner precis springa till toaletten och öppna toalettlocket så spyr jag :-s  och det var inte lite kan jag ju säga.. Haha nu kanske jag sa för mycket information om min baksmälla men skitsamma :P
Så idag ska jag spendera hela dagen hemma, måste ju tagga in för morgondagen, det är ju emmas studentskiva och just nu känner jag att dricka och sånt är det sista jag vill göra så jag hoppas på att jag inte känner samma imorn för har verkligen sett fram emot skivan.
Nu ska jag nog ta något att äta för frukosten stannade inte kvar länge XD





Yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0