Tisdag

Hejhej.. Hah, hade rätt om att jag skulle fått vara hemma i lördags också men sen så ringde Malin mig och frågade om jag ville vara med henne så hon kom och hämtade mig så var vi hos henne ett tag så åkte vi runt lite, det var länge sen vi var med varandra så det var kul =) Sen träffade jag Johanna och dom en liten stund, sen gick jag hem. Så helgen var både värdelös men ändå lite rolig..

Nu är ju Tisdag, vi har jätte lång håltimme så jag och LInda gick och skulle handla, skulle handla cigg och sen skulle vi handla Såna där monsterdryck åt Alan, haha fick visa legg på dom för det var tydligen 18års gräns, hmm.. trodde det var 15 :P Aja onödigt snack heh...
Och imorn är vi lediga eller dom som vill, det är resursdag så man får välja om vill komma och plugga med det man ligger efter med men det tar jag hemma, min lärare blev däremot en aning arg på mig för hon vet hur det går för mig i skolan men orkar verkligen inte känner jag :P

Ne ska leta upp Linda nu :D

<33



På måndag så ska jag till Emmas studentskiva :D yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0