T o r s d a g

Heeysjaan! Imorn är det fredaaag! :D Skulle vilja hitta på något annourlunda men lär ju aldrig hända att något sånt skulle hända :P
Hahah trodde jag skulle dö av skratt i morse på bussen, ni vet när man inte kan skratta så blir det ju bara värre och så blev det i morse för mig XD inte alls för att vara taskig men en kille kom på bussen och aa.. haha det skulle ändå inte låta kul för det e bara kul om man var med :P

Undra vad man ska göra imorn då och helgen framöver, hmm.. Fler hemma kvällar? återstå att se :P
På måndag ska jag ju som sagt på Emmas studentskiva och temat är Be Extrem, jag hittar fan ingenting i min jävla garderob! Skulle vara helt rosa men har typ tre rosa plagg och har inte råd att köpa nya kläder så får hitta på något annat =/

Mm men ska väl plugga lite då :s

<33




Inget smink :O haha inte sån som bryr sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0