Söndag :(

Snacka om att man har ångest nu :S Det är sista dagen på lovet och det betyder då att skolan börjar imorn, vill verkligen inte :(

Idag har jag iaf vart med mamma, min syster, tobbe och Pontus hela dagen och handlat lite nya kläder :D
Skulle ha varit meningen att jag skulle ha pluggat men orkar verkligen inte, påminer för mkt om skolan :P

Och igår var dagen jätte skön, först gick jag ner med Kevin till Bryggan i linanäs här på Ljusterö och kollade när alla pimplade fisk haha :p Vädret var ju as fint så vi gick  runt lite och kollade. Och sen kom ju min syrra och alla så var med dom hela dagen och kvällen och sen typ vid halv elva så drog jag ut å var med Marielle, Andreas och Jocke så åkte vi träffa lite folk och sen drog jag hem :)
Och nu ska jag hjälpa mamma med en ska, sen ska jag kolla på Blåsningen :P






Tobbe och Jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0