Söndag

Suck, nu är det söndag, betyder alltså att det är skola imorn =/ Helgen har varit värdelös!
I fredags var jag bara hemma, igår var jag också bara hemma lr jag drog ut typ en timme och träffade Linn och Johanna. Tänkte att igår skulle man göra  nånting iaf men nej. Vissa drack och så men fick egentligen aldrig reda på nåt så kul! Dricker dock inte längre på ett tag men ändå liksom..

Idag ska jag försöka plugga lite så jag blir klar med det som jag behöver bli klar med eller så skiter jag i det och följer med mamma till berga för hon kanske ska träffa en kompis, hmm.. hur jag gör jag?  Jag får se..
Måste ju gå min vardagliga promenad också, igår så var jag och cissi ute och gick, det var skit härligt med tanke på vädret och allting =)




Read between the lines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0