Party ikv :D

Svar till Linda:  Haha okej, du får visa mig sen :D <33


Heej! Ikväll är det Emmas studentskiva och som tur är så är jag mer taggad nu :D Ska bli så jävla kul, bara jag inte blir så jävla packad :-s Haha känner faktiskt att ikväll så är det viktigare att jag tar det lite lugnt i alla fall skillnad mot här ute på ljusterö. Det blir liksom en annan sak :P
Vi ska åka vid två och Michelle tyckte inte att jag skulla byta till kläderna som jag ska ha på mig ikv, tyckte inte jag heller men så skulle jag bara kolla en sista gång hur det såg ut och nu orkar jag inte byta tillbaka, så har på mig dom nu iaf :P Och nu ska jag måla naglarna och vänta på Jessica:D
Heej dåå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0