Lördag :D

HeeeJ! :D Nu är det lördag och jag klarade hela veckan i skolan :) Jag har pluggat så gott jag kan så jag känner mig ganska nöjd ändå :p
Igår var vi på Tekniska Museém (sry för stavning :s )vi var där med klassen. Det var hur kul som helst, några i klassen var med i tv och några  var med i radio inklusive mig :p Nu kommer jag inte ihåg vad det var för sida man kunde lyssna på lr var det var för radiokanal men säger det sen när jag fått reda på det :p  Innan vi skulle spela in allt så fick vi går runt och kolla och det var skitkul faktiskt, det var ganska mycket saker man kunde göra :) Jag och Linda åkte t.ex ruschelkana (hur det nu stavas) hah, och sen gick vi i gruvan som alla sa skulle vara läskigt, men det var det inte hah det tyckte iaf inte jag :P



Bilder från igår



Michelle och jag :D .. Sofia och Linda i bakgrunden <3


haha mupp <33


Michelle, Linda, sofia, jag :p



Sofia, Linda, Michelle å jag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0