Lördag

VÄRDELÖS Fredag igen! Eller det var ganska så mysigt att kolla på lets dance med mamma och Tobbe och äta ostbågar :P Pappa e ju i norge nu såå..

Men senare  var det inte kul, känner mig själv så jävla värdelös ibland men känns skönt och veta att man är bättre än vissa andra iaf..
Hade ju ändå tänkt att göra något kul igår kväll men icke det, så ska väl försöka ikväll men gissar på att det blir en jävla hemma kväll igen, bara för att jag inte dricker längre så kan jag forfarande vara med liksom..

Kanske inte så lätt att förstå det jag skriver men måste få ut lite aggretioner..
men Idag har jag iaf vart ute och gått en lång promenad med Tobbe :) och typ varit hemma..

Hörs kanskse senare ;) <33




Bilden = Roliga gamla tider som man bara inte kan låta bli att sakna <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0