Stress!

Hej! Nu sitter jag i skolan och är verkligen skit stressad! :P
Idag måste jag fixa massa saker känns det som. Först måste jag hem efter skolan för jag måste packa, för imorn ska klassen tälta till fredag, det är kurs på två dar så man får 50 poäng på det :P
Men sen måste jag hem till Emma och lämna kläder och massa sånt så för emma tar ju studenten på fredag så jag och Michelle kommer åka direkt till Åkersberga på fredag och sedan åka flak därifrån hem till emma så därför måste jag ha kläder hemma hos henne som jag kan byta om till :P Åh HERREGUD! jag orkar inte ens förklara mer, det är hur mycket till som jag måste fixa :-s

Men i alla fall så kommer jag ha mycket att göra dom här dagarna så kanske tar tid innan jag kommer med ett nytt inlägg :P

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0