lite om helgen

Hellu! Nu äre måndag och det är så skönt med sommarlov och jag har joggat och cyklat, känner mig ganska duktig :P

Tänkte berätta om helgen, den var roolig :P i fredags så var vi ju hemma hos jessica för hon hade studentmottagning och sedan drog jag till Alex som också hade studentmottagning och efter det så drog jag å nåra stycken till nån :P
Och i lördags så fyllde ju Cissi 18 år så vi åt as god mat hemma hos henne, dom hade gjort smörgåstårta och grillat en massa :) Sedan drog vi ner till krogen och det var skit kul och sen drog vi på efterfest. Hela helgen har vart skit kul, det enda jobbiga är väl att alla pengar jag hade, dom har jag bränt upp :P

Jag har bilder men har inte orkar lägga in dom på datan än..
Men ska jag hoppa in i duschen och sen blir det nog att träffa Alice:D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0