ännu en dag på sommarlovet

Hejhej! Det var ett par dar sen som jag skrev men som sagt förut, jag gillar inte sitta så mycket vid datan men gör det nu för det är ändå skit väder och jag ska snart  cykla till Cissis Jobb :)
Dom här dagarna har inte varit alls roliga, vi har mest suttit ute några st och snackat och så, visst det har väl vart lite kul men önska att det hände något mer  nu när det är sommarlov:P
Och typ alla har jobb förutom jag :-s Och tro inte att jag inte försökte fixa jobb men gick inte så bra..
Ne nu ska jag nog ta och fixa mig, har precis kommit ut från duschen och sedan ska jag ta och cykla till cissis jobb :)

<33


När vi va i Thailand, tänk ha sånt vatten i Sverige :P Och värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0