härlig dag

Hejhej! Det blev ingen kräftskiva för mig idag, Emelie har ju det hemma hos henne men jag har vart ute med båten hela dagen och ätit på krogen på ingmarsö med mamma, pappa och deras kompisar så jag kom inte hem i tid så nu sitter jag hemma och väntar på att dom ska dra ut alla som är hos Emelie. Aa eller jag vet inte, jag känner nästan inte för att gör nånting ikväll, jag var så otroligt bakis när jag vakna i morse så kändes bra att ta en tur med båten och få sol och luft. Och om man ska dricka ikväll igen känns inte så bra just för att igår fick jag världens sängsnurr och det var så j*vla jobbigt. Vill helst inte vara med om det igen..
Men nu ska jag ta en macka och kolla lite på TV, kanske ta en tupplur :P

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0