Söndag

OJ.. nu har jag inte skrivit sen nyår :P hehe men har verkligen inte haft orken att sätta mig och skriva men jag kan ju säga att denna nyår var skitrolig så det var absolut lyckat :D och sen dom här dagarna har jag väl gjort lite av allt möjligt, kommer faktiskt inte ihåg hah.. men igår så fyllde Julia år iaf så hon, jag, Robin, jocke och johan drog och kollade på bio, "Göta kanal 3" den var väl sådär :P och sen visste vi inte vad vi skulle hitta på så vi drog till bergshamra och köpte dricka och sen på vägen hem så kör vi på ett rådjur som bara glider lång som f*n jag fattade inte riktigt vad som hände, det gick så fort alltihopa :P och sen när jag såg rådjuret så spydde jag hah, känslig? japp :P Och johans bil förstördes =/ stackarn som hade jobbat med den så mkt.. Ja men iaf så hade vi tänkt å dricka men det blev så sent när vi kom ut till Ljsuterö men vi ville ändå inte hem så vi drog till Mr. B och jag drack typ två öl sen kom jag hem halv sex :P Så idag har jag bara varit hemma och åkt pulka hah.. De andra vill att jag ska vara med å dricka men vet inte om jag pallar för vi har ju kvar drickan som vi köpte igår men får se..  Oj nu blev det mkt skriva :P

Men hörs <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0