Söndag

Nu känner jag verkligen att jag e trött på nästan allting! förutom igår var det mysigt när vi var på bion och det visade sig att filmen var skit rolig, tyckte jag iaf:P Sen började man höra av sig till folk om vad som skulle hända, får då svaren - vet inte, ingenting och blala. Det gamla vanliga kan man säga, men så får man alltid reda på dagen efter att det visst hände en massa men aa struntsamma. kom hem vid tio igår och kollade på massa filmer med mamma och pappa så känner nu att det var det ändå värt med tanke på hur stämningen är.. Sen halv fyra på natten så får jag självklart ett samtal, det är Marcus och Ante som ringde och frågade om jag ville komma ut. HAllå!! lite försent lr?! Ne nu tar ju ut allt här känner jag, så bäst att jag slutar skriva..


Kommentarer
Postat av: Jullan

men du vet jun själv hur de e när man tar kvällen som de kmr? :p

<3

2010-01-17 @ 22:07:04
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0