Prat, prat..

Hellu :D Nu är det onsdag, betyder alltså att det är torsdag imorn och sen fredaaaag! yeey.. Dagarna har ändå gått ganska snabbt faktiskt så det känns skönt men saknar forfarande skolan:P
Jag har inte så mycket att säga, jag och Julia ska typ börja gymma, jag har faktiskt bestämt mig ärligt talat att jag inte ska dricka på ett tag så det lär ju bli mycket att kolla på film, på tal om det så ska jag förmodligen på bio igen nu i helgen :) Älskar att kolla på bio!  Ja.. vad ska man mer säga. Michelle blir 18 på måndag =) Min förlädrar åker till Thailand om ca en vecka så kommer vara helt själv dårah =/ Fu*k hur ska jag klara det XD Jag kan inte tvätta, vet inte hur man använder diskmaskinen och jag tycker det är läskigt att sova när man vet att man är själv i hela huset :P

Ne nu blev det mkt prat, har inget speciellt att säga men ändå så får man fram så mycket:p

<33





Hahah, vilka tider:P Alex lura mig till tilt.. Var tvungen och lägga upp den, minnen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0