Onsdag 27/1

Hej! Nu kan man verkligen säga att det var ett tag sen jag skrev, Exakt en vecka sen faktiskt :p det var knappt så jag kom ihåg mitt lösenord till att logga in. Få väl säga att jag har tagit en "bloggpaus" eller snarare en paus från att sitta vid datan i huvudtaget.. Mamma och pappa åkte ju till thailand i fredags så man kan säga att jag har haft ganska fullt upp med  huset och så:p Sitter just och eldar =) Igår när jag skulle sova så var det as kallt i mitt rum, jag har aldrig varit med om någe värre, det var nästan som att vara ute, så jag låg och skakade i tre timmar utan en endaste blund så det slutade med att jag tog mitt täcke och kudde ner till soffan och sov där under natten. så nu hoppas jag på att det blir iaf  en aning varmt när jag eldar..

Saknar mamma och pappa nåt sånt sjukt mycket :S Sist jag pratade med dom så började jag gråta, haha det trodde jag faktiskt inte skulle hända men tänk vad man uppskattar sina föräldrar ändå :P

Måste även erkänna en sak, skulle ju inte dricka men drack i helgen, vi var hemma hos mig, alla skulle dricka så jag tänkte att en gång gör väl ändå inget :P

Hjälp vad mycket jag fick skriva nu, får se om nån ens orkar läsa:p det blir ju så tyvärr när man ska ta igen. Men om jag ska berätta allt så kommer jag förmodligen få sitta här tills imorn så :p
Får se när jag skriver nästa gång :P 

<33



Fucking retard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0