Onsdag

Hej =) Nu är det onsdag redan :p det e faktiskt ganska sjukt vad veckorna går snabbt men det e skönt :) Saknar fortfarande skolan men insåg en sak igår att när jag kommer tillbaka måste jag ta igen med ALLT som jag ligger efter i :S  så det kommer bli rent ut sagt ett helvete men men.. :P
Igår skulle jag ha gått på gympa med Linn men blev inte så =/ men imorn blir det att träna :P
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Mamma och pappa åker på fredag till thailand så kommer ju vara själv i två veckor som sagt. Men förhoppningsvis så kommer LInda hit på fredag =) och sen så ska Alice förmodligen sova hos mig på lördag så det blir bra! =) 

Ne nu hör jag att maten börjar bli färdig som jag har väntat på i TVÅ timmar :p

hej dååå<33


Kommentarer
Postat av: aliiiicce

klart ja sover hos dej på lördag miiickiiis!! <33:D

2010-01-21 @ 21:59:07
URL: http://alicefrnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0