Lite tankar

Haha jag vet inte hur många som har bilddagboken men det har iaf jag och jag satt och kolla ända från början när jag börjde med det.. ( ja, jag har tråkigt :p ) Vilket deppigt liv jag hade XD det e ju helt sjukt som jag höll på, hatade typ allt som var omkring mig men speciellt mig själv hatade jag. Och nu är det typ tvärtom, jag menar inte att jag älskar mig själv och så lr lite ibland kanske :P Men det jag menar är att allt har verkligen blivit förändrat.  Jag mådde väldigt dåligt förut och nu mår jag prima =) visst det kan komma de dagar man mår skit men såna har väl alla.. För tillfället älskar jag mitt liv så alla vet hah..

Sitter nämligen hemma å har så tråkigt så vrf inte dela med mig lite av mina tankar :P


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0