Lite korfattad.. :P

Hejhej! Nu har jag inte skrivit sen torsdags, börjar gå segt :S Men var ju på bio den kvällen och filmen var faktiskt as bra och jag kunde sitta stilla hah.. sen sov jag hos Linn, sen krökade vi i fredags och jag var en aning full, jag och Julia lät cilla ta en en piercing i läppen på oss men min åkte ut på natten så nu har jag bara ett fult ärr.. Är så dum ibland :P Blev stoppade av polisen den kvällen också när vi gick av bussen haha, men det var ingen större fara, dom frågade bara lite frågor.. Igår drack några föruotm jag faktiskt, jag åkte hem runt elva och kollade på film med mamma å pappa till halv två =) Och idag har har varit med Anton och suzan och lite med Alice=)
Och imorn börjar man igen :S jag ska var på dagis en en månad till :O Jag kommer förmodligen somna imorn sittandes på en stol lr nåt eller vid lunchen som barnen brukar göra :P

Men ska nog kolla lite på tv nu och så =)

<33






Hahah vad gör vi Julia :P


Kommentarer
Postat av: Jullan

Hmm, vadå gör? vi gör väl inget? :s :p

<3

2010-01-10 @ 18:28:33
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0