Fördriver tiden :P

Nananaa.. aha vad ska man skriva nu då :S  Idag är jag iaf ledig så sitter bara hemma, har kolla på tv hela dagen men sen ska jag åka och träna så det ska bli skönt =)  Och när det gäller rökningen så sket det sig men en cigg hjälper alltid en när man e nere ( jag får skylla på det :P ) fast dricker, det gör jag faktiskt inte längre.:P Jag kommer nog inte göra det på ett tag heller förutom när jag ska göra ett undantag för michelle som idag fyller 18!!!! GRATTIS TILL DIG HJÄRTAT <3 ja och då måste jag ju ta med henne på krogen nångång :)

Kanske märkte att jag var förbannad igår och jag e fortfarande lite smått irriterad men jag får väl släppa det helt enkelt.. Idag är det en ny dag :p

Tänkte lägga upp några riktiga gamla bilder, har ändå inget bättre för mig :D







Jag och cissi :D




Michelle, Jessi, cissi :D <3



Hahah jag får lov att bjuda på den :p




Linn och Jessi hah <33



Hahha cissi :D



Hahah Dea ligger helt däckad



Jag och Dea XD





Hahhahahah XD och till slut denna :p


Saknar verkligen dom tiderna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0