.....

Nu var det ett litet tag igen sen jag skrev, men känner att jag har knappt tid :S I torsdags var jag och gymma med Julia, Alice och robin, kände mig skit duktig :D sen drog jag hem å duscha och sov och sen igår gjorde jag rent ut sagt inte ett skit, jag var vid tempo med Michelle, Julia, Fredrik, Johanna och Erik ett tag men sen var alla nånstans och supa och jag drog hem, kul med förfrågningar eller vad man nu kallar det :S aja skitsamma, var ändå skönt att komma hem. Jag somnade ganska tidigt igår fast sen så ringer Anton och Marcus halv två och väcker mig och frågar om jag vill träffa dom - sa nej. Sen ringer Kevin halv tre och frågar vad jag gör - han trodde jag hade sex XD och till slut får jag tre samtal halv fyra av Linn men då vägrade jag svara. Känns bra att folk hör av sig mitt i natten när man sover liksom.. Jävla skit fredag, hoppas alla andra hade kul då!

Idag ska jag iaf på bio med Cissi, Erik och Michelle. Vi ska nämligen bjuda Michelle på bio för hon fyller ju år på måndag. Måsta nog börja göra mig i ordning snart, ska ta halv två bussen :P

Måste börja lära mig att skriva oftare, annars blir det så mycket att skriva :p

<33




HAHAHA! Hoppas du ser det här cissi, det var du som gjorde den här..Så gammalt, sweeet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0