10/01/05

hejhej! Det blev ingen bio idag, orka inte heh.. :P Men förhoppningsvis så ska vi kröka ikväll för nu e jag riktigt taggad men då är väl ingen annan det bara för det =/ aja får väl se då..
Får se om det blir nån bio imorn lr i veckan, på torsdag ska jag iaf till sollentuna och vara barnvakt åt min söta lilla  Pontus, men bara under dagen, sen åker jag med mamma hem när hon har slutat :P

Klockan e redan snart tre, suck vad allt går fort :S

och nu ringde alice nyss och det blir nog att dricka ikväll.. yeeey!

aja, nu ska jag in i duchen å massa sånt, kanske ta en ansiktsmask :D

hej då <33


Kommentarer
Postat av: cuss

ooooääähhhhh

2010-01-06 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0