Söndag 7/2

Hellu! Nu kan man ju lugnt säga att det var ett tag sen som jag skrev :s Men har verkligen inte haft någon lust att sitta vid datan. Vardagarna går ut på att komma hem från praktiken fast det var sista dan i fredags som jag var där så imorn blir det skola igen. USCH! men iaf så kommer jag hem, typ kastar i mig mat, springer till bussen, tränar och kommer hem helv nio, duschar och sen sover. Så kan ju inte säga att jag har något intressant att komma med om man säger så :p
Igår kom mamma och pappa hem iaf, så jag är väldigt glad nu =) Fast jag fick städa som en idiot, det såg förjävligt ut här hemma. Hade as mycket folk hos mig förra helgen (oups :s ) Men när dom kom hem så var det så rent att man lika gärna kunde slicka på golvet hah..

Och idag kommer bror, syster, barn, flickvän och pojkvän, Asså min systers och brors, hah :p



<333



Fick av mamma och pappa och mer saker, men har på mig det nu. så passade på ta kort, Jag gillar den såå.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0